Facebook Tunniplaan Toidumenüü Stuudium Outlook Siseveeb Õppematerjalid Opiq Moodle Sisene

Rahvusvaheline spordilaager

31. oktoober 2019 | Autor: Agathe Erik

Esmaspäeval, 21. oktoobril kohtusime Värska Veekeskuses, meid majutati hotellitubadesse. Pärast lõunasööki saime kuulda õpetlikku loengut orienteerumisest. Kõigile jagati omanimelised T-särgid ja nimesildid ning orienteerumine sai alata. Koostati grupid, kus olid eestlased ja venelased segamini. Suhtlesime omavahel inglise keeles ja saime peaaegu hästi hakkama. Õhtul hiljem toimus tutvumisõhtu, mille viis läbi Andri Võsokovski, kes korraldas väga põnevaid ja huvitavaid mänge. Saime paremini tuttavaks ja nimedki jäid juba meelde. Esimene laagripäev jättis väga positiivse mulje.

Teisipäeval, 22. oktoobril külastasime pärast hommikusööki Piusa koopaid ja Meenikunno raba. Piusal saime giidilt palju uusi teadmisi. Hiljem toimus Räpinas korvpallitreening. Lõunat sõime Provintsi kohvikus. Pärast söömist läksime tagasi Värskasse, vahetasime riided ja läksime korvpalliturniiri vaatama. Õhtusöök söödud, läksime Värska noortekeskusesse, kus sai nii tantsida kui ka mängida.

Kolmapäeval, 23. oktoobril saime natuke kauem magada. Pärast hommikusööki läksime Värska võimlasse, kus toimusid võrkpall ning parkuur, hiljem olid tegevused Värska Veekeskuses.

Neljapäeval, 24. oktoobril oli viimane päev spordilaagris. Pärast hommikusööki läksime Räpina loomemajja, kus tegime karpe ja savist kruuse. Loomemajas oli veel tänamine ja kokkuvõtete tegemine.

Laager oli väga tore. Saime endale uusi sõpru ja keeleliselt areneda nii vene kui ka inglise keeles. Toit oli ka väga maitsev. Arendasime ka suhtlemisoskust.