Facebook Tunniplaan Toidumenüü Stuudium Outlook Siseveeb Õppematerjalid Opiq Moodle Sisene

Kalender

  • tek_logo

    Hea kooli rajaleidja logo

    Clipboard01


    Tunnid

    1. 8.00 – 8.45
    2. 8.55 – 9.40

     

    3. 9.50 – 10.35 P/G
    3. 10.00 – 10.45 Alg
    4. 10.55 – 11.40

     

    5. 12.00 – 12.45
    6. 12.55 – 13.40
    7. 13.45 – 14.30
    8. 14.35 – 15.20

     

Uudised

  • 9. klassi uurimuslik programm „Inimese füsioloogia“

    Lisatud: 22. oktoober 2019 | Autor: Margit Mathiesen

    15. ja 16. oktoobril sõitsid 9. klassi õpilased Vapramäe loodusmajja, kus toimus KIK-i projekti raames uurimuslik programm „Inimese füsioloogia“. Õppeprogrammis said õpilased Vernier andmekogujaga mõõta ja analüüsida enda tulemusi. Tegeleti uurimisküsimuste ja hüpoteeside püstitamisega, hiljem õpilased analüüsisid tulemusi ja andsid hinnanguid.

     

    Õpilased liikusid loodusrajal, tegid läbi erinevaid harjutusi lihastele, mille järel mõõdeti katseisikutelt andmeid.

     

    Koos püüti jõuda järeldusele, millisel juhul tõuseb inimese vererõhk ja pulsisagedus kiiremini, kas siis, kui koormust saavad jalad, käed või on tegemist vaimse pingutusega.

     

  • Valmisid Peipsi järve piirkonna kultuuripärandit ja keskkonda väärtustavad lõimitud õppematerjalid

    Lisatud: 18. oktoober 2019 | Autor: Irmen Nagelmaa

    Rahvusvahelise koostööprojekti Improved network of formal and informal education institutes to support Cultural and Natural Heritage of the Lake Peipsi/Chudskoe-Pskovskoe region raames, mida rahastab Eesti-Vene piiriülese koostöö programm, töötati välja Peipsi järve piirkonda väärtustavad lõimitud õppematerjalid.

     

    Projektis osalejad peavad oluliseks, et inimesed siin- ja sealpool Peipsi järve hindaksid piirkonna loodus- ja kultuuripärandit ning oskavad seda hoida.

     

    Projekti eesmärkide täitmisel on tähtsaks osaks koolide ainekavadesse Peipsi järvega seotud õppematerjalide lisamine. Selleks loodi Räpina Ühisgümnaasiumi juhtimisel metoodilised materjalid, mis on seotud järve looduse ja piirkonna keele ning ajaloo käsitlemisega ainetundides.

     

    Projekti õppematerjalide koostamist Räpina Ühisgümnaasiumi ja Petseri 3. keskkooli õpetajate ühistööna juhtisid ekspertidena õpetajad Maire Alver (keel ja kultuur), Karin Tuul (loodus), Tiiu Viljalo (ajalugu). Paljudest Petseri 3. KK õpetajate välja töötatud materjalidest on käesolevas kogumikus kasutatud õpetajate Olga Bogdanova (tehnoloogia) ja Evgenia Ponomarenko (keel ja kirjandus) ülesandeid. Kaasatud oli Pihkva Ülikool ja Tartu Ülikooli Haridusuuenduskeskus.

     

    Peipsi järvega seotud õppeülesannetes on lõimitud võru keel, eesti keel, kirjandus, inglise keel, vene keel, informaatika, matemaatika, ajalugu, ühiskonnaõpetus, religiooniõpetus, geograafia, käsitöö, kunstiõpetus.

     

    Lõimitud õppe materjalid Peipsi järve teemadel III kooliastmele.

  • Koolitus Maltal

    Lisatud: 17. oktoober 2019 | Autor: Aira Meitus

    Aira Meitus viibib 14.–26. oktoobrini Maltal seoses Erasmus+KA1 koolitusega “Methodology  Revisited, Revitalised, Reenergised- Language Teaching Methodology”.

  • Kohtumine advokaat Andrei Svištšiga

    Lisatud: 11. oktoober 2019 | Autor: Reet Ladva

    11. oktoobri hommikul kohtusid 9.–12. klassi õpilased aulas meie vilistlase, advokaat Andrei Svištšiga.

     

    Kohtumine toimus Eesti Advokatuur 100 ja Tagasi Kooli ürituste raames. Andrei rääkis advokaadifirma RASK tegevusest, meedia ja õigussüsteemi suhetest ja advokaaditööst. Õpilased said vastused oma küsimustele.

  • 7.b klass osales Piusa jõe ürgoru maastikukaitseala õppeprogrammis

    Lisatud: 10. oktoober 2019 | Autor: Aira Meitus

    8. oktoobril sõitis 7.b klass SA KIK programmi raames Piusa jõe ürgorgu, täpsemalt Vastseliina linnuse parki. Meid ootas giid Helen, kelle eestvedamisel tegime nii mõndagi huvitavat. Kõigepealt toimus retk linnusesse koos kaitsetornidesse ronimise  ja kauni Võrumaa vaate nautimisega, siis põnevad loodusvaatlused ja katsed pargis ning liivapaljandite juures.

     

    Lõpetuseks osaleti rollimängudes, kus õpilased pandi mõtlema kui koprad, ajaloolased, jäälinnud ja turistid; kõik avaldasid oma mõtteid keskkonnast, selle kaitsest ja üldiselt loodusega seonduvast. Tegevuste käigus täideti ka töölehed, kus muuhulgas joonistasime üles Paabu müüri ehk siis liivapaljandi, kus oli selgesti näha erinevad pinnasekihid. Hoolimata jahedast ilmast oli suurepärane päev, mille lõpetas juba traditsiooniks saanud Stella ema poolt valmistatud soolase kringli söömine.

     

  • Keemia õpikoda gümnaasiumiõpilastele

    Lisatud: 10. oktoober 2019 | Autor: Kersti Sammelselg

    8. oktoobril toimus Tartu Ülikooli teaduskooli juhendajate poolt koolis läbiviidud laboritundide programm, kus 10. ja 11. klassi õpilased said teha keemiaeksperimente.

     

    Esimese õpikoja teemaks oli tiitrimismeetodil C-vitamiini ja summaarse happe sisalduse määramine C-vitamiini tabletis ja spordijoogipulbris.

     

  • Õpetajate päev

    Lisatud: 8. oktoober 2019 | Autor: Marika Ääremaa

    4. oktoobril tähistati koolis õpetajate päeva. 12. klassi õpilased said olla õpetaja rollis, direktoriks oli sel tähtsal päeval Karen Rämson.

     

    Suur tänu 12. klassile ilusa päeva eest!

     

    Mida õpetajaametist arvati, seda saate näha abiturientide tehtud videost.

     

    https://www.facebook.com/rapinakool/videos/2423444757731040/?eid=ARDJJAIjq4dRzBeDAgOoaFCqmvf1rz9fqo8SeVJla0cmPfV1vQ5VDeIMov1jzL4bnjo7dK5zK9PjDLJD

  • Kagu-Eesti noorte ettevõtluspäev

    Lisatud: 8. oktoober 2019 | Autor: Anneli Rahasepp

    Neljapäeval, 3. oktoobril toimus Sangaste mõisas Kagu-Eesti noorte ettevõtluspäev “Esimene samm sinu unistuseni”. Projektist võtsid osa 10. klassi õpilased.

     

    Ürituse eesmärgiks oli saada aimu start-upi ülesehitamisest. Õppisime, kust leida tee hea ärini, kuidas olla kindlad, et meie toodetavat toodet või teenust on üldse vaja, kes kuuluvad start-upi meeskonda, kuidas oma ideele rahastus saada ja kuidas ning kelle abil oma äri lõpuks siiski käima saada.

     

    Pärast kiirkursust moodustati meeskonnad. Iga grupi ülesandeks oli välja mõelda äriidee etteantud valdkonnas. Meeskonnatöös valmisid nii mitmedki huvitavad  start-upid, mida hiljem koolitajatele maha müüa prooviti. Päev lõppes parimate autasustamisega.

  • Tantsuvahetunnid

    Lisatud: 7. oktoober 2019 | Autor: Marika Ääremaa

    Õpilasesinduse eestvedamisel hakkavad tantsuvahetunnid toimuma igal neljapäeval kell 8.45 aulas.

     

     

     

     

     

  • Erasmus+ õpiränne Maltal

    Lisatud: 7. oktoober 2019 | Autor: Karin Tuul

    10.–17. sept viibisin Erasmus+ õpirände raames Maltal. Kursuse “Time  to ACT-non formal education through  in  & outdoor  methods  to empower students active participation” viis läbi koolituskeskus New Horizons Malta. Meie õpetajaks oli temperamentne Marilena Rumeeniast. Õppisin koos kolleegidega Ungarist, Itaaliast, Hispaaniast, Rumeeniast ja Moldaaviast.

     

    Eesmärgiks oli omandada uusi teadmisi õpilaste motiveerimiseks ja kaasamiseks õppetöösse. Koolitus oli jagatud mooduliteks, kus lühikesele teooriale järgnesid praktilised tegevused rühmades. Iga ülesande jaoks moodustati uued rühmad. Mängisime läbi erinevaid mänge, lavastasime situatsioone, laulsime eri keeltes, tantsisime rahvatantse, joonistasime plakateid jne.

     

    Tutvustasime teistele osalejatele oma kodumaad ja kooli, tegime loterii kaasavõetud suveniiridega ning kostitasime kaasavõetud toitudega.

     

    Meile korraldati Malta saarel ekskursioon ja nii oli mul võimalus külastada Hagar Qimi templeid, endist pealinna Mdinat, maalilist Marsaxlokki kaluriküla ja Popeye Village teemaparki.

     

    Malta saarelt jääb alatiseks meelde päike, sinine vesi, maitsvad mereannid, sõbralikud ja naeratavad inimesed ning loomulikult see, et sain esimest korda üksi reisides ning inglise keeles suheldes nii hästi hakkama.